درب سکشنال از پانل هایی به ضخامت 40 میلیمتر که کلاً از پروفیل های آلومینیومی به صورت اسکلت بندی مقاوم با استهلاک کم با عایق داخل و صفحه های آلومینیومی که سطح دو طرف پانل ها را می پوشاند ساخته شده اند
جهت تامین دید داخل و نوردهی مناسب ردیف میانی با طلق شفاف پوشیده شده است.
بین پانل ها دارای لاستیک جهت عایق بندی می باشند.
اتصالات و پایه های قرقره های محرکه از آهن گالوانیزه ساخته شده اند.
ریل ها از جنس گالوانیزه مجهز به لاستیک ها ی داخلی جهت هوابندی می باشد.
درجه حرارت کارکرد درب: 70+ تا -25 درجه سانتیگراد
ایستادگی درب در مقابل باد (کلاس 4) تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت
میزان کاهش صوت 8db
کلاس حفاظت بیرونی IP 54
رنگ دو طرف درب به رنگ رال 3000 قرمز می باشد .
مكانیزم انتقال حركت Motion transmission mechanism
مکانیزم حرکتی درب بصورت زیر سقفی به صورت 90، 145، 180 و صفر درجه می باشد
مجهز به سیستم برنامه ریزی درب
دارای سرعت قابل تنظیم به صورت نرم افزاری قابلیت تنظیم میزان باز شو به صورت نرم افزاری
سیستم فرمان پذیری درب
کنترل درب با پوش باتن، ریموت کنترل، طناب کششی و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد امکان پذیر می باشد.
عایق بندی درب Seam the pores door
جهت جلوگیری حداکثری از عبور گردو غبار ، فواصل ما بین ریل و بدنه درب در دو طرف، فضاهای خالی پیشانی درب، مجهز به لاستیک درز گیر سیلیکونی می باشد. فواصل زیر درب تا کف بوسیله لاستیک پوشش داده می شود. با استفاده از لاستیك های درز گیر به پهنای ده سانتی متر کلیه فضاهای بین درب ها درزگیری شده بطوریکه امکان عبور گرد غبار وجود نداشته باشد.
سیستم الكترومكانیكال Electromechanical systems
نیروی محرکه درب بوسیله یک دستگاه موتور گیربکسی ساید با برق 3 فاز 1500 وات ساخت آلمان و با سیستم بالانس فنری درب را به حرکت در می آورد.
ساختار الکترو مکانیکال درب مجهز سیستم خلاص کن زنجیری جهت مواقع اضطراری و قطع برق می باشد.
موتور دربها از نوع گیربکسی ساید با برق سه فاز و با سرعت بازشو 1 متر در 1 ثانیه با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق می باشد
موتور با فرمان مرکز کنترل با شاسی های بالا، پائین و استپ کار می کند
تجهیزات ایمنی و امنیتی safety & security
با عنایت به سرعت بالای درب و حرکت سریع خودرو های آتش نشانی، تجهیزات ایمنی و امنیتی این نوع دربها بسیار کامل می باشد که بطور محتر توضیح داده شده است.
پوش باتن: جهت فرمان بازو بستن درب ها دو عدد پوش باتن فشاری صنعتی بروی دیوار پیرامونی نصب می گردد.
سنسور مادون قرمز: درب كشنده مجهز به 2 عدد "چشم الكترونیك" بصورت افقی می باشد و در صورت وجود شیئی در مسیر حركت درب قبل از برخورد با آن متوقف می شود.
فلاشر هشدار دهنده: جهت هشدار عملیات بازو بسته شو درب و اخطار مورد نیاز یک عدد فلاشر بروی درب تعبیه می شود که در زمان بازو بسته نمودن درب هشدار می دهد
استاندارد: درب دارای استاندارد EN-13241-1 جهت جلوگیری از سقوط درب در هنگام شکستگی فنر یا پارگی سیم بکسل می باشد.
نوار اطمینان: جهت افزایش و ایمنی افراد و وسایل نقلیه در برابر برخورد با درب، سیستم نوار اطمینان در لبه پایینی پانل درب نصب شده و در صورت برخورد با مانع، درب با حداکثر سرعت برگشت داده می شود.